dc.contributor.author |
Темиркулова, Н.И. |
|
dc.contributor.author |
Рахыметоллаева, А.Ж. |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-12T11:32:30Z |
|
dc.date.available |
2024-04-12T11:32:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-957-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/13341 |
|
dc.description.abstract |
Мақала университеттердің "Атомдық физика және спектроскопия" пәні
бойынша сабақтарда Hard - және Soft skills қалыптастыру негізінде студенттердің
функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесіне арналған. "Резерфорд-Бор атомы"
тақырыбының мысалында сабақты жобалаудың негізгі принциптері ашылды. Жоспарланған оқу нәтижелері арқылы оқыту мақсаттары анықталды. Жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу үшін оқытудың жеке, фронтальды, топтық әдістері, студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетінің ұйымдастырушылық формалары таңдалды. Қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау үшін тапсырмалар әзірленді. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ЕНУ им. Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
функционалдық сауаттылық |
ru |
dc.subject |
студенттердің Hard- және Soft skills-тері |
ru |
dc.subject |
сабақты жобалау |
ru |
dc.subject |
оқытудың мақсаттары мен жоспарланған нәтижелері |
ru |
dc.subject |
оқыту әдістері |
ru |
dc.subject |
қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау |
ru |
dc.title |
«АТОМ ФИЗИКАСЫ ЖӘНЕ СПЕКТРОСКОПИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ САБАҒЫН ЖОБАЛАУ: ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |