Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Темиркулова, Н.И. | |
dc.contributor.author | Рахыметоллаева, А.Ж. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-12T11:32:30Z | |
dc.date.available | 2024-04-12T11:32:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-957-9 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/13341 | |
dc.description.abstract | Мақала университеттердің "Атомдық физика және спектроскопия" пәні бойынша сабақтарда Hard - және Soft skills қалыптастыру негізінде студенттердің функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесіне арналған. "Резерфорд-Бор атомы" тақырыбының мысалында сабақты жобалаудың негізгі принциптері ашылды. Жоспарланған оқу нәтижелері арқылы оқыту мақсаттары анықталды. Жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу үшін оқытудың жеке, фронтальды, топтық әдістері, студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетінің ұйымдастырушылық формалары таңдалды. Қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау үшін тапсырмалар әзірленді. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | функционалдық сауаттылық | ru |
dc.subject | студенттердің Hard- және Soft skills-тері | ru |
dc.subject | сабақты жобалау | ru |
dc.subject | оқытудың мақсаттары мен жоспарланған нәтижелері | ru |
dc.subject | оқыту әдістері | ru |
dc.subject | қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау | ru |
dc.title | «АТОМ ФИЗИКАСЫ ЖӘНЕ СПЕКТРОСКОПИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ САБАҒЫН ЖОБАЛАУ: ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ | ru |
dc.type | Article | ru |