Репозиторий Dspace

«АТОМ ФИЗИКАСЫ ЖӘНЕ СПЕКТРОСКОПИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ САБАҒЫН ЖОБАЛАУ: ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Темиркулова, Н.И.
dc.contributor.author Рахыметоллаева, А.Ж.
dc.date.accessioned 2024-04-12T11:32:30Z
dc.date.available 2024-04-12T11:32:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-337-957-9
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/13341
dc.description.abstract Мақала университеттердің "Атомдық физика және спектроскопия" пәні бойынша сабақтарда Hard - және Soft skills қалыптастыру негізінде студенттердің функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесіне арналған. "Резерфорд-Бор атомы" тақырыбының мысалында сабақты жобалаудың негізгі принциптері ашылды. Жоспарланған оқу нәтижелері арқылы оқыту мақсаттары анықталды. Жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу үшін оқытудың жеке, фронтальды, топтық әдістері, студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетінің ұйымдастырушылық формалары таңдалды. Қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау үшін тапсырмалар әзірленді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject функционалдық сауаттылық ru
dc.subject студенттердің Hard- және Soft skills-тері ru
dc.subject сабақты жобалау ru
dc.subject оқытудың мақсаттары мен жоспарланған нәтижелері ru
dc.subject оқыту әдістері ru
dc.subject қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау ru
dc.title «АТОМ ФИЗИКАСЫ ЖӘНЕ СПЕКТРОСКОПИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ САБАҒЫН ЖОБАЛАУ: ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись