Abstract:
Мектепте жаңа білім беру стандарттарын енгізу оқу процесінің нәтижелеріне
қойылатын талаптардың өзгеруіне және нәтижесінде педагогтың жаңа талап етілетін
құзыреттеріне, оның ішінде білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметін
ұйымдастыру және сүйемелдеу құзыреттеріне байланысты мұғалімді даярлау мазмұны мен
процесін қайта қарау қажеттілігіне әкелді. Мақалада магистратурада оқу кезінде болашақ
физика мұғалімін оқу - зерттеу қызметін жобалау мен ұйымдастыруға дайындаудың мазмұны
мен процесі қарастырылады. Кәсіби құзыреттіліктің әрбір компоненті бойынша даярлықтың
мазмұны магистратурада даярлау іске асырылатын пәндер тізбесімен байланысты.