DSpace Repository

ЛОГИСТИКА САЛАСЫНДА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН БАСҚАРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Даутпаева, Азель Равильевна
dc.date.accessioned 2024-04-25T05:24:52Z
dc.date.available 2024-04-25T05:24:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-601-337-909-8
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/13443
dc.description.abstract Қызмет көрсету саласына жататын кәсіпорындар нарықтық экономика жағдайында өмір сүру үшін қызмет көрсету сапасын тұтынушылардың сұранысын қанағаттандыратын деңгейде ұстауы, сонымен қатар қызмет көрсетудегі кемшіліктерді дер кезінде жойып, қызмет көрсетудің сапасын жетілдіріп отыруы маңызды. Нарықтық қатынастардың дамуы жаңа міндеттердің туындауын тудырады, бұл өз кезегінде қызмет көрсететін ұйымдарды басқару жүйесін жетілдіру қажеттілігін тудырады. Мақалада логистика саласындағы қызмет көрсетуші ұйымдарда сапа менеджментін басқаруды жақсартужәне кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру қарастырылған. Бұл мақаланы жазудағы мақсат - логистика нарығындағы кәсіпорындардың қызмет көрсетудегі сапа менеджментін зерттеу мен жақсарту кеңестерін ұсыну. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject сапа менеджменті ru
dc.subject қызмет көрсету сапасы ru
dc.subject бәсекеге қабілеттілік ru
dc.subject логистикадағы қызмет көрсету сапасы ru
dc.subject қызмет көрсету сапасының өлшемдері ru
dc.title ЛОГИСТИКА САЛАСЫНДА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН БАСҚАРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account