Abstract:
Мақалада университеттің білім беру кеңістігінде тандем әдісін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Тандем әдісі - бір-бірінің тілін үйренумақсатында екі түрлі тілде сөйлейтіндер арасындағы нақты тұлғааралық немесе интерактивті байланыс арқылы шет тілін үйрену әдісі. Зерттеу икемділік, оқушылардың оқу дербестігін дамыту, жеке көзқарас, мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту, өзін-өзі ынталандыруды жоғарылату, студенттердің сенімін арттыратын шынайы тілдік ортаның болуы оқытудың жақсырақ қабылдауын қамтамасыз ететін және тілдік кедергілерді жоюға көмектесетін сияқты тандем әдісінің негізгі артықшылықтары атап көрсетіледі. Осы мәселе бойынша зерттеу базасына негізделген негізгі тандем түрлерінің классификациясы келтіріліп, ал пән мұғалімі мен шет тілі мұғалімінің өзара әрекеті ең нашар зерттелген тандем өрісі болып саналатындығы анықталады. Мақалада ағылшын тілінің оқытушысы да, арнайы пән мұғалімі де қатысатын оқыту тандеміне сүйене отырып, шетелдік ғылыми дискурстарды оқытуға арналған кейбір ережелерді тұжырымдалған, сонымен қатар оқыту мазмұнына байланысты тандем серіктестерінің міндеттері мен қызмет бағыттары көрсетілген. Қорытындылай келе, мақалада тандем әдісі негізінде білім беру жеке серіктестік түрінде ұйымдастырылуы немесе университеттің шет тілі курсын біріктіруі мүмкін, сондай-ақ білім беру ұйымдарының қамқорлығындағы студенттердің басқа сабақтан тыс іс- әрекеттері бірқатар шарттарға бағынатын болады деп тұжырымдалады.