Репозиторий Dspace

Медиабілім берудің теориялық негіздері мен мәселелері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тулебаева, С.
dc.date.accessioned 2023-06-05T10:20:33Z
dc.date.available 2023-06-05T10:20:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1621
dc.description.abstract Мақалада ХХ ғасырдың соңында интернеттің пайда болуы мен таралуына байланысты медиа саласындағы «медиабілім» терминін қолдану аясы кеңейгенін, күнделікті қолданыстың жиіленгенін, күрделенгендігін айта отырып, жаңа ағымдардың пайда болу себептерін анықтайды. Осыған орай бұл ұғымға лайықты жаңа, тың анықтамалар беріле бастады. Алайда, солай болғанымен дүниежүзілік деңгейде педагогикалық ғылымда медиабілімнің не екенін анықтайтын, нақты бір ізге түсірілген, бірыңғай терминология жоқтың қасы. Жоғарыда айтқанымыздай бұл тұрғыда тек, «медиабілім» беруді зерттеп жүрген ғалымдардың әр кезеңге сәйкес ұсынған түрлі нұсқалары бар. Сондықтан мақалада Қазақстандағы медиабілім беру деңгейі, жалпы медиа, медиабілім дегеніміз не, оның мақсаты мен міндеттері және бағыттары қандай дәрежеде деген сауалдар төңірегінде әңгіме қозғалып, ғылыми тұрғыдан алғанда жан-жақты пікірлер айтылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject медиабілім ru
dc.subject медиасауаттылық ru
dc.subject медиамәдениет ru
dc.subject медиапедагогика ru
dc.subject бұқаралық ақпарат құралдары ru
dc.subject ақпараттық коммуникация ru
dc.title Медиабілім берудің теориялық негіздері мен мәселелері ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись