Abstract:
Заманауи ғылым, білім кеңістігі оқу платформасын қолданбалы аспект
тұрғысынан дамытуға басымдық беріп отыр. Мақалада ғылыми-теориялық зерттеу
нәтижелерін түйіндеудің бір бағыты – қолданбалылық-тәжірибелік жұмыс түрі сөз
етіледі. Мәдениеттер тоғысындағы тіл мен мәдениет, тіл мен діл, тіл мен тарих сынды
құндылықтарды тану мақсатында білімгерлер арасында жүргізілген
лингвомәдениеттанымдық эксперимент нәтижесі сарапталады. Эксперимент аясында
Қазақстан мен АҚШ-тың әлем бейнесі білімгерлер көзімен қаралып, тілдік-мәдени қырынан интерпретацияланады. Екі мәдени кеңістікке тілдік саяхат жасаудың қорытындысы ретінде лингвомәдени карта түзіледі. Білімгерлердің көзімен пайымдалған мәденитанымдық стеоротиптер анықталып, әлемнің мәдени бейнесі мәселесі тәжірибе (эксперимент) тұрғысынан қорытындыланады.