Репозиторий Dspace

ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНЫМДЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҮРГІЗУДІҢ МӘНІ (ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ АҚШ ӘЛЕМ БЕЙНЕСІ БІЛІМГЕРЛЕР КӨЗІМЕН)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Қоңыратбаева, Ж.М.
dc.date.accessioned 2024-09-13T10:12:59Z
dc.date.available 2024-09-13T10:12:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-337-997-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/16316
dc.description.abstract Заманауи ғылым, білім кеңістігі оқу платформасын қолданбалы аспект тұрғысынан дамытуға басымдық беріп отыр. Мақалада ғылыми-теориялық зерттеу нәтижелерін түйіндеудің бір бағыты – қолданбалылық-тәжірибелік жұмыс түрі сөз етіледі. Мәдениеттер тоғысындағы тіл мен мәдениет, тіл мен діл, тіл мен тарих сынды құндылықтарды тану мақсатында білімгерлер арасында жүргізілген лингвомәдениеттанымдық эксперимент нәтижесі сарапталады. Эксперимент аясында Қазақстан мен АҚШ-тың әлем бейнесі білімгерлер көзімен қаралып, тілдік-мәдени қырынан интерпретацияланады. Екі мәдени кеңістікке тілдік саяхат жасаудың қорытындысы ретінде лингвомәдени карта түзіледі. Білімгерлердің көзімен пайымдалған мәденитанымдық стеоротиптер анықталып, әлемнің мәдени бейнесі мәселесі тәжірибе (эксперимент) тұрғысынан қорытындыланады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject антропоөзектік парадигма ru
dc.subject әлем бейнесі ru
dc.subject мәдениетаралық коммуникация ru
dc.subject лингвомәдениеттанымдық эксперимент ru
dc.subject салғастырмалы әдіс ru
dc.subject Қазақстан ru
dc.subject АҚШ ru
dc.title ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНЫМДЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҮРГІЗУДІҢ МӘНІ (ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ АҚШ ӘЛЕМ БЕЙНЕСІ БІЛІМГЕРЛЕР КӨЗІМЕН) ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись