DSpace Repository

БУЛЛИНГ ЖӘНЕ ПЕДАГОГТЕРДІҢ СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІГІ

Show simple item record

dc.contributor.author Баймаханова, Ұ.М.
dc.date.accessioned 2023-06-07T03:48:00Z
dc.date.available 2023-06-07T03:48:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-601-337-842-8
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1731
dc.description.abstract Қазіргі білім беру жүйесі үлкен өзгерістерге ұшырап, оқушыларға ғана емес, мұғалімдердің өздеріне де қойылатын талаптардың артуы байқалады. Білім деңгейінің құзыреттілігі, педагогикалық шеберлік, оқыту әдістемесін білу және меңгеру, өз кәсібінің жаңа қырларын игеру және өзін - өзі жүзеге асыру маңызды болып табылады. Бұл ретте білім беру ортасының қайшылықтары, әкімшіліктің, ата - аналардың, оқушылардың өздері және т. б. тарапынан жоғары талаптардың қойылуы мұғалімдерді стрестік жағдайларын дамытуда маңызды рөл атқарады. Мақалада кәсіби стресс мәселесіне қатысты зерттеулер мен тәсілдер талданып, кәсіби күйзелістің ерекшеліктерін қарастырады. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject кәсіби стресс ru
dc.subject стресс факторалы ru
dc.subject қорқыныш ru
dc.subject буллинг ru
dc.subject төзімділік ru
dc.subject professional stress ru
dc.subject factors of stress ru
dc.subject fear ru
dc.subject bullying ru
dc.subject durability ru
dc.title БУЛЛИНГ ЖӘНЕ ПЕДАГОГТЕРДІҢ СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІГІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account