dc.contributor.author |
Сарсенова, Индира Каирлиевна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-12T10:42:25Z |
|
dc.date.available |
2024-11-12T10:42:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-7697-07-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/18705 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақала физика пәнін оқытуда функционалдық сауаттылық ұғымын ұштастыру
арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптасырудың жолдары көрсетіледі.Қазіргі білім беру жүйесінің алға қойған мақсаты-әрбір оқушыны өзінің оқу іс-әрекетін саналы және шығармашылықпен басқаруға,оқу ақпаратының қарқынды ағынын бағдарлауға және оның қызметінің таптырмас алғышарты,құралы және нәтижесі болып табылатын білімді өз бетінше
алуға үйрету болып табылады.Яғни,үздіксіз білім беру жүйесінде қалыптасқан білім-оқу процесінде оқушылардың зияткерлік қабілеттерін дамыту мәселесін шешу,әрбір
мұғалімнің,соның ішінде жаратылыстану пәні мұғалімінің басты міндеттерінің бірі.Бұл
жұмыстар болашақта оқушылардың физика пәнінен алған білімдері өмірде қолдануға мүмкіндік бере алатындығы туралы жазылған. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ |
ru |
dc.subject |
физика |
ru |
dc.subject |
функционалдық сауаттылық |
ru |
dc.subject |
танымдық белсенділік |
ru |
dc.subject |
интелектуалды ойын |
ru |
dc.title |
ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МАҢЫЗЫ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |