Abstract:
Жоғары оқу орындарының студенттерінің зерттеулері негізінен магистранттардың тәжірибесіне бағытталады, докторанттардың психикалық, физиологиялық,
мотивациялық және әлеуметтік тәжірибелеріне аз көңіл бөлінеді. Қолданыстағы зерттеулер үнемі психикалық және физикалық денсаулық мәселелерін және докторанттар арасында оқудан шығарудың жоғары деңгейін анықтап отыр, бірақ олардың тәжірибесін жан-жақты түсіну үшін жасалынған зерттеулер әлі де жоқ. Қаржылық қолдау мүмкіндіктері, сондай-ақ мотивация, жазу дағдылары және өзін-өзі реттеу стратегиялары сияқты факторлар академиялық табыстың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Академиялық сәйкестік пен табыс докторанттың жақсы жұмыс істеу қабілетіне әсер ететін шешуші фактор болып табылады.