DSpace Repository

БІЛІМ АЛУШЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БИОЛОГИЯ БАҒЫТЫ БОЙЫНША МЕТОДИКАНЫ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ҚАБЫЛДАУ ЖАҒДАЙЫН ЗЕРТТЕУ

Show simple item record

dc.contributor.author Нәлібаева, Мөлдір Қанатқызы
dc.date.accessioned 2024-11-18T07:54:18Z
dc.date.available 2024-11-18T07:54:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/18833
dc.description.abstract Бұл мақалада оқушылардың – адам дамуының жасөспірімдік кезеңнен дербес ересектік (пісу) кезеңіне өтуіне сәйкес келетін кезең туралы зерттеу жұмысы жүргізіледі. Студенттік шақ тұлғалану кезеңінің соңғы кезеңі болып саналады. Методикалық функциялардың негізінде жатқан нейродинамикалық процестердің даму ерекшеліктерін және олардың студенттердің білім сапасына әсерін зерттеу мәселесі психологиялық білім жүйесіндегі негізгі және жеткіліксіз зерттелген мәселелердің бірі болып табылады. Сондықтан қазіргі жағдайда жоғары оқу орындарында білім беру процесі дені сау, күйзеліске төзімді және тиімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталуы және оқушыларлардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырылуы тиіс. Сонымен, мектептерде оқу жағдайына оқушыларлардың психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттеу мәселелері өзекті және әрі қарай зерттеуді қажет етеді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject психофизиология ru
dc.subject оқушылар ru
dc.subject методика ru
dc.subject жоғарғы оқу орны ru
dc.subject мамандық ru
dc.subject биология ru
dc.title БІЛІМ АЛУШЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БИОЛОГИЯ БАҒЫТЫ БОЙЫНША МЕТОДИКАНЫ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ҚАБЫЛДАУ ЖАҒДАЙЫН ЗЕРТТЕУ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account