Репозиторий Dspace

Cтуденттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың рөлі мен маңызы

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ерментаева, А.Р.
dc.contributor.author Әубәкірова, Ж.Қ.
dc.contributor.author Әуренова, М.Д.
dc.date.accessioned 2023-06-15T09:08:53Z
dc.date.available 2023-06-15T09:08:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2637
dc.description.abstract Мақалада теориялық талдау, нақтылау, жалпылап, жүйелеу әдістері арқылы студенттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындау анықталады және оның мәндік сипаттамасы талданады. Студенттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың нәтижелері ретінде субъектілік және психологиялық даярлық ажыратылып, жіктеледі. Өз кезегінде субъектілік пен психологиялық даярлық күрделі ықпалдасқан, тұрақты тұлғалық құрылым болатыны анықталады. Жоғары мектептегі оқу-кәсіби іс-әрекетті, қарым-қатынасты, өзіндік даму процесін жетілдіру үшін қажетті болатын психологиялық даярлық деңгейлері студенттердің субъектілік ұстанымына негізделетіні дәйектеледі. Психологиядағы бағдар теориясының негізінде студенттердің субъектілігі мен психологиялық даярлығы арасындағы өзара шарттастық болатыны, олардың бір-бірімен тәуелді, байланысты негізде дамитыны қарастырылады. Студенттердi субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың психологиялық білім берудегі; мазмұндық құрылымындағы; өзіндік дамуды жүзеге асырудағы; психологиялық даярлықты деңгейлі дамытудағы; субъектілік ұстанымды психологиялық жолмен арттырудағы; т.б. маңызы тағайындалады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject студент ru
dc.subject субъект ru
dc.subject психологиялық дайындау ru
dc.subject субъектілік ru
dc.subject психологиялық даярлық ru
dc.title Cтуденттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың рөлі мен маңызы ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись