Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ерментаева, А.Р. | |
dc.contributor.author | Әубәкірова, Ж.Қ. | |
dc.contributor.author | Әуренова, М.Д. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T09:08:53Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T09:08:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2616-6895 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/2637 | |
dc.description.abstract | Мақалада теориялық талдау, нақтылау, жалпылап, жүйелеу әдістері арқылы студенттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындау анықталады және оның мәндік сипаттамасы талданады. Студенттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың нәтижелері ретінде субъектілік және психологиялық даярлық ажыратылып, жіктеледі. Өз кезегінде субъектілік пен психологиялық даярлық күрделі ықпалдасқан, тұрақты тұлғалық құрылым болатыны анықталады. Жоғары мектептегі оқу-кәсіби іс-әрекетті, қарым-қатынасты, өзіндік даму процесін жетілдіру үшін қажетті болатын психологиялық даярлық деңгейлері студенттердің субъектілік ұстанымына негізделетіні дәйектеледі. Психологиядағы бағдар теориясының негізінде студенттердің субъектілігі мен психологиялық даярлығы арасындағы өзара шарттастық болатыны, олардың бір-бірімен тәуелді, байланысты негізде дамитыны қарастырылады. Студенттердi субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың психологиялық білім берудегі; мазмұндық құрылымындағы; өзіндік дамуды жүзеге асырудағы; психологиялық даярлықты деңгейлі дамытудағы; субъектілік ұстанымды психологиялық жолмен арттырудағы; т.б. маңызы тағайындалады. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | студент | ru |
dc.subject | субъект | ru |
dc.subject | психологиялық дайындау | ru |
dc.subject | субъектілік | ru |
dc.subject | психологиялық даярлық | ru |
dc.title | Cтуденттерді субъект-бағдарлы психологиялық дайындаудың рөлі мен маңызы | ru |
dc.type | Article | ru |