Репозиторий Dspace

Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес оқушылардың физика пәніне танымдық белсенділігін дамытуға болашақ мұғалімдерді дайындау

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ермекова, Ж.К.
dc.contributor.author Сагындыкова, Г.Е.
dc.contributor.author Нурлыбекова, Р.Б.
dc.date.accessioned 2023-06-27T10:56:43Z
dc.date.available 2023-06-27T10:56:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3056
dc.description.abstract Инновациялық технологиялардың қарқынды дамуы жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы негізінде жүзеге асырылуда. Синергетика, кибернетика, ноосфера және т.б. жаңа ғылым салаларының пайда болуы – ғылымдардың интеграциясының нәтижесі. Елімізде енгізілген жаңартылған білім беру бағдарламасының талаптарының бірі – пәндер сабақтастығының болуы, әрбір сабақтың қысқа мерзімді жоспарында пәнаралық байланысты айқындап, сабақ барысында жүзеге асыру. Физика - жаратылыстану ғылымдарының фундаменталды негізі болғандықтан, оның басқа пәндермен байланысын жүзеге асыру арқылы оқушылардың физика пәніне қызығушылығын арттыру білім саласындағы жаңа бағдарлама талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді. Болашақ физика пәнінің мұғалімі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытуға дайындығы болуы үшін жоғары оқу орнында арнайы ғылыми негізделген технологияны меңгеруі қажет. Осыған орай ұсынылып отырған мақалада білім алушылардың танымдық қызығушылығын дамытуға болашақ физика мұғалімдерін дайындауда пайдаланып жүрген бірқатар пәнаралық сабақтардың мазмұны ұсынылып отыр. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject физика ru
dc.subject жаңартылған оқу бағдарламасы ru
dc.subject танымдық қызығушылығын дамыту ru
dc.subject синергетика ru
dc.subject пәнаралық байланыс ru
dc.title Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес оқушылардың физика пәніне танымдық белсенділігін дамытуға болашақ мұғалімдерді дайындау ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись