Abstract:
Қазіргі уақытта мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқығын іске асыру мүмкіндіктері құқықтық, ұйымдастырушылық-техникалық, қаржылық, әлеуметтік және педагогикалық сипаттағы бірқатар қиындықтардың болуымен байланысты. Психологиялық-педагогикалық қолдау мәселесі және қазіргі білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту әдістемелерінің жеткіліксіз дамуы ерекше өткір мәселе болып табылады. Таңдалған тақырыптың өзектілігі түзету педагогикасында ақылесі кем оқушылар арасында қарапайым математикалық идеяларды қалыптастыру бойынша белгілі бір тәжірибе жинақталғандығымен, жалпы білім беретін мектеп жағдайында осы әдістерді бейімдеу және қолдану тәжірибесі жоқтығымен анықталады. Мақаланың мақсаты - мүмкіндігі шектеулі балалармен сыныпта математиканы оқытудың ерекшеліктерін зерттеу. Зерттеу соңында, математикалық білімді кезең-кезеңмен қалыптастыру балалардың психикалық белсенділігінің әлсіз жақтарына түзетуші әсер етеді, қабылдау мен ойлаудың әртүрлі аспектілерін, демек, тұтастай алғанда бүкіл танымдық жүйені дамытуға ықпал етеді деген қорытындыға келдік.