DSpace Repository

МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРҒАМАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ РӨЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Зинабдинова, Самал Серікқызы
dc.date.accessioned 2023-07-04T06:49:41Z
dc.date.available 2023-07-04T06:49:41Z
dc.date.issued 2022-04-12
dc.identifier.isbn 978-601-337-674-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3511
dc.description.abstract Қазіргі уақытта мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқығын іске асыру мүмкіндіктері құқықтық, ұйымдастырушылық-техникалық, қаржылық, әлеуметтік және педагогикалық сипаттағы бірқатар қиындықтардың болуымен байланысты. Психологиялық-педагогикалық қолдау мәселесі және қазіргі білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту әдістемелерінің жеткіліксіз дамуы ерекше өткір мәселе болып табылады. Таңдалған тақырыптың өзектілігі түзету педагогикасында ақылесі кем оқушылар арасында қарапайым математикалық идеяларды қалыптастыру бойынша белгілі бір тәжірибе жинақталғандығымен, жалпы білім беретін мектеп жағдайында осы әдістерді бейімдеу және қолдану тәжірибесі жоқтығымен анықталады. Мақаланың мақсаты - мүмкіндігі шектеулі балалармен сыныпта математиканы оқытудың ерекшеліктерін зерттеу. Зерттеу соңында, математикалық білімді кезең-кезеңмен қалыптастыру балалардың психикалық белсенділігінің әлсіз жақтарына түзетуші әсер етеді, қабылдау мен ойлаудың әртүрлі аспектілерін, демек, тұтастай алғанда бүкіл танымдық жүйені дамытуға ықпал етеді деген қорытындыға келдік. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject математика ru
dc.subject сабақ ru
dc.subject әдістер ru
dc.subject оқыту ерекшеліктері ru
dc.subject мүмкіндігі шектеулі балалар ru
dc.title МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРҒАМАТЕМАТИКА ПӘНІНІҢ РӨЛІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account