dc.contributor.author |
Омурзаков, А.Т. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-21T11:01:00Z |
|
dc.date.available |
2023-08-21T11:01:00Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.issn |
2079-620Х |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/5279 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада Қазіргі жағдайда, интернеттің қарқынды дамуына байланысты, мейманхана
кәсіпорындары үшін маркетинг қызметінде интернет-маркетинг құралдарын қолдану бірінші орында тұр.
Осыған байланысты, бұл мақалада нарықта мейманхана қызметінің тиімді ілгерілеуін қамтамасыз ететін
интернет-маркетингтің кешенді жүйесін дамытудың ең маңызды, негізгі бағыттарын анықтау мақсаты
қойылған.
Мақалада қонақ үй кәсіпорындаорының біріктірілген маркетингтік коммуникацияның ажырамас бөлігі
ретінде интернет-маркетингтің кешенді жүйесінің мәні мен өзіндік ерекшеліктері анықталған. Жүргізілген
талдаудың негізінде қонақ үй кәсіпорындарының маркетингтік қызметінде интернет-маркетингтің тиімді
кешенді жүйесін қалыптастыру бойынша ең маңызды бағыттар анықталды.
Жұмыстың теориялық құндылығы қонақ үй кәсіпорындарындағы интернет-маркетингтің тиімді кешенді
жүйесінің негізгі ерекшеліктері анықталғандығынан көрінеді. Тәжірибелік құндылығы осы мақалада берілген
ұсыныстарды отандық қонақ үйлерде қолдану мүмкіндігіне негізделген. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ЕНУ им. Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
Қонақ үй кәсіпорны |
ru |
dc.subject |
ілгерілету |
ru |
dc.subject |
маркетинг |
ru |
dc.subject |
біріктірілген маркетингтік коммуникациялар |
ru |
dc.subject |
интернет-маркетинг |
ru |
dc.subject |
интернет-маркетингтің құралдары |
ru |
dc.subject |
интернет-маркетинг жүйесі |
ru |
dc.title |
Мейманханалық қызметтерді жетілдіруде интернет маркетингінің құралдарын қолданудың негізгі бағыттары |
ru |
dc.type |
Article |
ru |