DSpace Repository

Мейманханалық қызметтерді жетілдіруде интернет маркетингінің құралдарын қолданудың негізгі бағыттары

Show simple item record

dc.contributor.author Омурзаков, А.Т.
dc.date.accessioned 2023-08-21T11:01:00Z
dc.date.available 2023-08-21T11:01:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2079-620Х
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/5279
dc.description.abstract Бұл мақалада Қазіргі жағдайда, интернеттің қарқынды дамуына байланысты, мейманхана кәсіпорындары үшін маркетинг қызметінде интернет-маркетинг құралдарын қолдану бірінші орында тұр. Осыған байланысты, бұл мақалада нарықта мейманхана қызметінің тиімді ілгерілеуін қамтамасыз ететін интернет-маркетингтің кешенді жүйесін дамытудың ең маңызды, негізгі бағыттарын анықтау мақсаты қойылған. Мақалада қонақ үй кәсіпорындаорының біріктірілген маркетингтік коммуникацияның ажырамас бөлігі ретінде интернет-маркетингтің кешенді жүйесінің мәні мен өзіндік ерекшеліктері анықталған. Жүргізілген талдаудың негізінде қонақ үй кәсіпорындарының маркетингтік қызметінде интернет-маркетингтің тиімді кешенді жүйесін қалыптастыру бойынша ең маңызды бағыттар анықталды. Жұмыстың теориялық құндылығы қонақ үй кәсіпорындарындағы интернет-маркетингтің тиімді кешенді жүйесінің негізгі ерекшеліктері анықталғандығынан көрінеді. Тәжірибелік құндылығы осы мақалада берілген ұсыныстарды отандық қонақ үйлерде қолдану мүмкіндігіне негізделген. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject Қонақ үй кәсіпорны ru
dc.subject ілгерілету ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject біріктірілген маркетингтік коммуникациялар ru
dc.subject интернет-маркетинг ru
dc.subject интернет-маркетингтің құралдары ru
dc.subject интернет-маркетинг жүйесі ru
dc.title Мейманханалық қызметтерді жетілдіруде интернет маркетингінің құралдарын қолданудың негізгі бағыттары ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account