Аннотации:
Қазіргі уақытта білім берудегі бағалау оқу процесінің өте маңызды бір бөлігі болып табылады. Жақсы ұйымдастырылған бағалау мұғалімдерге оқушылардың үлгерімін бақылауға және оқушыларға сәйкес оқу жоспарын құруға көмектеседі. Дегенмен, жақсы бағалау көп уақыт пен процедураларды талап етеді. Тест тапсырмаларын құрастыру өте көп уақытты қажет ететін және жалықтыратын процесс. Оқушыларды дәл тексеру және оқудағы олқылықтарды табу үшін тест тапсырмалары жарамды және сенімді болуы керек, әйтпесе тестілеуден алынған нәтижелер сенімсіз болуы мүмкін және қате жоспарлауға және олқылықтарды одан әрі жоюға әкелуі мүмкін. Бұл жұмыс осыған байланысты жұмысқа шолу жасайды және тест сұрақтарын өңдеу және құру үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінің онтологиялық моделін ұсынады. Іс жүзінде дұрыс жобаланған онтологиялық модель сарапшылардың мінез-құлқын имитациялайтын жүйелерді құруда үлкен рөл атқарады. Сондықтан, бұл жұмыстың мақсатының бірі онтологиялық модельдің мысалын көрсету болып табылады.