Abstract:
Қазақстанда химиялық білім беру бакалавриатында кезігетін негізгі мәселе ол оқуға қойылған жоғарғы талаптар мен білімгерлердің оқуға деген ынтасының аздығынан пайда болған арадағы алшақтық. Білімгерлердің ынтасының төмендігі көбінесе мотивацияның жоқтығынан пайда болады. Бұл мақалада келесі бағыттардағы білім беру стратегиялары қарастырылады: достық қарым-қатынасты, аналогияларды қолдану және күнделікті өмірмен байланыстыру. Бұл жердегі жаңалық – коммерциялық қол жетімді бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, баспа ұсынатын оқу ресурстарында бар платформаларға жаңа құндылықтарды енгізу әрекеті. Жұмыстың мақсаты – барлық химия мұғалімдерінің бере алатын білімді тиімді жеткізу әдістерін көрсету, химияны жанды және түсінікті ету, оқушылардың зияткерлік қызығушылығын ояту, ал бұл өз кезегінде мамандық таңдауға қарамастан пәнді жақсы, зейін қоя оқуға мүмкіндік береді.