Серия Журналистика: Недавние поступления

  • Текенова, Ә.М.; Тахан, С.Ш. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Күллі әлемді әбігерге салған COVID-19 пандемиясы басталғалы жалған ақпаратқа қарсы күрес, фактчекинг жасаудың өзектілігі арта түсті. Фактчекинг жасау, мәселені жанжақты, түбегейлі қарастыру, ең бастысы журналистер мен ...
  • Аксеит, Г.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Рассмотрено современное состояние средств массовой информации (СМИ) в Республике Казахстан. Выявлены проблемы, определены тенденции и перспективы развития СМИ в национальном информационном пространстве Казахстана. ...
  • Калашникова, Н.П.; Айтмагамбетов, Д.Р. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    В научной статье авторы, опираясь на зарубежный опыт, политические практики развития гражданского общества, модернизационные процессы, которые оно претерпевает, рассматривают новые тренды в укреплении взаимодействия ...
  • Маманқұл, А.Ә.; Есенбекова, Ұ.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Мақалада ақпараттық қоғамдағы адам қызметінің маңызды платформасына айналған медиаресурстардың қалыптасуы, даму кезеңдері, жіктелу мәселелері сипатталған. Медиаресурстар типологиясында біртұтас, жалпыға бірдей қабылданған ...
  • Абылханова, Ә.Қ. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Мақалада образ, имидж, бренд ұғымдарының шығу тарихынан бастап, қазіргі таңдағы қолданылу аясы толыққанды сипатталады. Бұл ұғымдарды орындарын алмастырып қолданбай, бір-бірінен ажырата білуіміз керектігін ресейлік ғалымдар ...
  • Молдабаев, Х.С. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Бүгінгі таңда ақпарат жедел тарайтын болды. Жаңа медиа қарқынды дамып келеді. Әр түрлі әлеуметтік желілер ашылып жатыр және жаңалықты жеткізудің тың тәсілдері пайда болды. Кезінде жеке-меншік телеарналар, газет, журналдар ...
  • Смаилова, А.Б.; Таласпаева, Ж.С. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Статья посвящена актуальной теме - появлению, развитию и влиянию новых медиа в Казахстане. Синонимом термина «новые медиа» являются «конвергентные СМИ», «мультимедийные СМИ». С появлением Интернета произошло слияние разных ...
  • Abdrakhmanova, A.G.; Tapanova, S.E.; Toplu, M. (L.N.Gumilyov Eurasian National University, 2021)
    Now is the time when everything is developing rapidly. Many things have been transformed within a short period of time. With the development of technology, people also began to change. A person who spends a lot of time ...
  • Есенбекова, Ұ.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Журналистика салалары өркениеттің даму жолдарына және адамзат пен қоғамның сұранысына сәйкес таңдалады. Уақытпен бірге қоғам мен адам, мамандықтар да жүйелі трансформацияға ұшырап келеді. Ғылыми журналистика бағыты да ...
  • Утемисов, Ж.Ж.; Кошкенов, Н.Ж. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    В статье рассмотрены основные аспекты взаимодействия власти и медиа в современном Казахстане. Изучены основные механизмы государственного влияния на СМИ, исследованы уровень свободы местной прессы и ее роль как независимого ...
  • Әшірбекова, Г.Ш.; Мұрат, А.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Бұл мақалада Нұртөре Жүсіптің публицистикалық шеберлігіне талдау жасалынды. Автордың қалам тербеген өзекті тақырыптары айқындалып, шығармашылық лабораториясы зерттелді. Тақырыпты ашу барысында публицистің жинақтарын, ...
  • Рыскелдинова, С.Б.; Сақ, Қ.Ө. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Қазақстанның бұқаралық ақпарат құралдары кеңестік медиа жүйеден қалған қиыншылықтарды бастан кешуде. Оның салдары тәуелсіз журналистикаға кедергі келтіретін және оны шектейтін бұрынғы құрылымдардың қалдықтары әлі де ...
  • Сақ, Қ.Ө.; Қойгелдиева, З.Ж. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Халық тағдыры қыл үстінде тұрған шешуші сәттерде баспасөздің маңызы артып, көсемсөзі өткірлене түсетіні дәлелдеуді қажет етпейтін шындық. Мақала ХХ ғасыр басында дүниеге келген, ұлттық публицистикаға өзіндік қолтаңбасын ...
  • Шиндалиева, М.Б.; Жанысбаева, А.П. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Тоқсан жылдан астам тарихы бар, еліміздің байырғы газеттерінің бірі «Оңтүстік Қазақстан» газеті екені бәрімізге мәлім. Бұл мақалада негізін Алаш арыстары қалаған, ата басылым «Оңтүстік Қазақстан» қоғамдық-саяси газетінің ...
  • Сейдигазимова, Ш.Д.; Тапанова, С.Е.; Топлу, М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    БАҚ билік пен халық арасын байланыстырушы ғана емес, төртінші билік өкілі саналады. Бүгінде ақпарат алмасу саласында тұрақты жүйелі қызмет етіп келе жатқан баспасөз құралдары жетерлік. Олардың ішінде оқырманның мәдени ...
  • Тұржан, О.І. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Ақпараттық дәуірдің ақпарат жеткізудегі ең тиімді, әрі ең жылдам әдістерінің бірі – символдарды пайдалану. Әсіресе, визуалды символдардың тиімділігі уақыт өткен сайын айқын сезілуде. Өйткені қазіргі аудитория визуалды ...
  • Seifullina, Z. (L.N.Gumilyov Eurasian National University, 2020)
    In the globalised world the Internet is becoming extremely globalised. Freedom of speech and easy access to the information are praised. But how much can the Internet be good for people, especially for their most vulnerable ...
  • Көшкенов, Н.Ж.; Сақ, Қ.Ө. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Ақпарат таратудың жылдамдығы мен сенсациялы болуын талап ететін бұқаралық медиа саласына дата журналистика әсер етіп, дүниені жайлаған технологиялық төңкерістің бір тетігіне айналды. Соңғы он жылда ақпараттық-коммуникациялық ...
  • Тұржан, О.І.; Егембердиев, И.Д.; Ибраева, Э.Е. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Бұл мақалада PR мақсатындағы ақпараттарда және имидждік, жарнама мен маркетингтік ақпараттарда визуализация тәсілдерін қолдану механизмдері мен оның ғылыми негіздері қарастырылады. Көзге көрілмейтін ақпаратты көрілетін ...
  • Иманғалиев, Б.; Төкенова, Д. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде ...

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись