Аннотации:
Бұл мақалада мектеп оқушылардың химияны оқып-үйренудегi және мектептен
тыс жұмыстардағы экологиялық құзыреттiлiгiн қалыптастыру мен дамытудың мазмұны
мен әдiстерiнiң бiрiншi кезеңiнiң нәтижелерi келтiрiлген. Зерттеу гипотезасында химияны
оқып-үйренуге оқушылардың экологиялық құзыреттiлiгiн қалыптастыру процеcсi үшiн
тиiмдi жағдайлар қарастырылды. Олар, қоршаған ортаны қорғау туралы ақпарат
жобасының тәжiрибелiк-бағытталған сипаттама; оқушылардың мектептен тыс экологиялық
бағыттылығын арттыру; оқушылардың жобалық-зерттеу жұмыстарының негiзi ретiнде жекебағдарлы, ақпараттық-қызметтiк әдiснамалық тәсiлдердiн қолдану.
Зерттеудiң әдiснамалық негiзi - құзыреттiлiкке негiзделген және оқушыларға бағытталған модель.