Аннотации:
Интернетте пайдаланушыларға өз пікірлерімен алмасуға және тауарлар мен қызметтердің барлық түрлері туралы пікірлер қалдыруға мүмкіндік беретін көптеген платформалар бар. Бұл пікірлер басқа пайдаланушылар үшін ғана емес, сонымен қатар өздерінің беделін қадағалап, өнімдері мен қызметтері туралы дер кезінде кері байланыс алғысы келетін компаниялар үшін де пайдалы болуы мүмкін. Бұл саладағы мәселенің ең егжей-тегжейлі тұжырымы пайдаланушының жалпы объектіге ғана емес, сонымен қатар оның жеке аспектілеріне деген қатынасын анықтайтын аспектілі-бағытталған сентимент талдауда қойылады. Мақалада машиналық оқыту негізінде қонақүй туралы пікірлерді аспектілерге бөлу мәселесін шешу қарастырылады.