Abstract:
Коммерциялық банктегі сапалы қызмет жүйесін құру үшін ұйым басшылығының стратегиялық шешімі қажет. Ұйымның сапа қызметінің жүйесі бірегей және оның өзіндік ерекшелігімен анықталады.
Басшылықтың сапа мәселелерін банктің корпоративтік басқару қызметіне және жұмыс мәдениетіне қосу туралы шешімі мен сапалы басқару жүйесі біршама мөлшерде банктің келешектегі табысына кепілдік беретіндігін түйсіну, өйткені «сапа-табыстылық» бағыныштылығы, оны енгізуде эмпириялық зерттеулер дәлелдеген. Қазақстан экономикасы бәсекеге қабілеттілікті нақты қаржы институттарының, атап айтқанда қаржы-банк институттарының бәсекеге қабілеттілігі арқылы қалыптастыратынын есте ұстаған жөн.